Dringend vraag aerox

Rox70

Member
Ik heb dus reeds een hogere setup dan normaal gebouwd en naar een testbank gebracht. Het is volledig afgesteld op laag en mid toeren maar blijkbaar heb ik een overrange vario met std poulie waardoor hij de hoge toeren niet wou afstellen omdat het riskant zou zijn omdat de v snaar kapot zou gaan op de testbank. Nu is mijn vraag is dit vario een overrange? Zo ja, moet ik een torque driver halen om het te laten werken met de vario? Zo nee, dan heb ik zelf nog werk te doen om die op hoge toeren af te stellen.
Setup is:

Polini Evo 3 Getuned door sst

Polini Evo 2 Krukas

Polini CP21

Polini Big Evo Membraan

Polini Evo 2 Vario met 16mm variobus speciaal voor de evo 2 krukas

Polini 3G Koppeling

Yasuni Carrera 16

MVT Premium 19

Carters zijn ook geflowd
 
Advertisement - register to remove this

Op YouTube en dsn privé delen, op link zichtbaar. Je kan me ook je nummer geven privé miss verkoop k je nog een uitlaat!
Speciaal voor jou


1. Heb niet alles gepusht zodat mn zuiger of iets anders niet breekt, wel nog een kort stuk volgas en dat geborrel bij de 1ste clip wanneer ik terug ree is niet mn brommer maar het audio dat niet goed was van mn gsm.

2. Ja mn remmen piepen maar dat is nu niet belangrijk.

Die rijd al heel lekker vind ik dus ben benieuwd voor de volledige vermogen met de c21.
 
Speciaal voor jou


1. Heb niet alles gepusht zodat mn zuiger of iets anders niet breekt, wel nog een kort stuk volgas en dat geborrel bij de 1ste clip wanneer ik terug ree is niet mn brommer maar het audio dat niet goed was van mn gsm.

2. Ja mn remmen piepen maar dat is nu niet belangrijk.

Die rijd al heel lekker vind ik dus ben benieuwd voor de volledige vermogen met de c21.
begin klinkt leuk , opeens kakt die in ... beter afstellen .
 
begin klinkt leuk , opeens kakt die in ... beter afstellen .

begin klinkt leuk , opeens kakt die in ... beter afstellen .
Ga ik nu niet doen eerst een c21 dan komt de rest maar de bedoeling was om te laten zien dat hij ook gewoon lekker kan rijden met een c16 als er geen risk was van overhitting.
Post automatically merged:

begin klinkt leuk , opeens kakt die in ... beter afstellen .
Als je het had om het geluid bij 20 sec in het video dat is niet de brommer dat is het audio dat niet goed komt op de video.
 
Speciaal voor jou


1. Heb niet alles gepusht zodat mn zuiger of iets anders niet breekt, wel nog een kort stuk volgas en dat geborrel bij de 1ste clip wanneer ik terug ree is niet mn brommer maar het audio dat niet goed was van mn gsm.

2. Ja mn remmen piepen maar dat is nu niet belangrijk.

Die rijd al heel lekker vind ik dus ben benieuwd voor de volledige vermogen met de c21.
Koppeling moet onderin meer touren maken. En over t al gemeen heel de scooter mag die iels meer touren maken. Ik denk dat m’n roze top op het zelfde touren tal zit zowat!
Verder loopt ie opzich wel leuk. Wat moet je voor die c16 hebben. Ik vind me gianelli pijp nie goed genoeg op me roze top eigenlijk

 
Koppeling moet onderin meer touren maken. En over t al gemeen heel de scooter mag die iels meer touren maken. Ik denk dat m’n roze top op het zelfde touren tal zit zowat!
Verder loopt ie opzich wel leuk. Wat moet je voor die c16 hebben. Ik vind me gianelli pijp nie goed genoeg op me roze top eigenlijk

Staat te koop voor €130 nu wil die graag zo snel mogelijk weg. Die heeft ook een beetje te zware rollen zei hij toen ik die terug gaf misschien kan dat de probleem zijn.
 
Eerlijk gezegd klinkt het nogal tam voor een EVO. Vat het niet meteen weer op als een aanval.

Rollen zijn te zwaar of drukveer is te slap. Een combinatie van beide is ook goed mogelijk. Je kunt toch proberen de scooter goed te laten rijden met de huidige uitlaat. Er is zo te horen nog een boel winst te behalen.

Het klinkt als 12 of 13 pk.
 
Eerlijk gezegd klinkt het nogal tam voor een EVO. Vat het niet meteen weer op als een aanval.

Rollen zijn te zwaar of drukveer is te slap. Een combinatie van beide is ook goed mogelijk. Je kunt toch proberen de scooter goed te laten rijden met de huidige uitlaat. Er is zo te horen nog een boel winst te behalen.

Het klinkt als 12 of 13 pk.
Gaat nog een c21 erop krijgen en deze keer ga ik het zelf afstellen ookal haat ik het. Denk dat het de beste optie is en ja rollen waren al zowiezo te zwaar, drukveer zit nu malossi rood in. Er is zeker nog veel kracht beschikbaar maar het punt was gewoon dat het niet slecht loopt voor een c16 en ik zou niet zeggen dat hij 12 a 13 pk heeft want ik had al 15 pk met 2/3de van de vermogen op de dyno als ik mij niet vergis. Dat is dan met de zwaardere rollen en al erin.
Post automatically merged:

Gaat nog een c21 erop krijgen en deze keer ga ik het zelf afstellen ookal haat ik het. Denk dat het de beste optie is en ja rollen waren al zowiezo te zwaar, drukveer zit nu malossi rood in. Er is zeker nog veel kracht beschikbaar maar het punt was gewoon dat het niet slecht loopt voor een c16 en ik zou niet zeggen dat hij 12 a 13 pk heeft want ik had al 15 pk met 2/3de van de vermogen op de dyno als ik mij niet vergis. Dat is dan met de zwaardere rollen en al erin.
Nog info erbij hij zei dat hij mn brommer een beetje rijk ging afstellen en zwaardere rollen erin ging steken zodat hij 'goed' zou lopen tot dat ik een overrange poulie heb maar dus dat hoeft ook al momenteel niet meer. Dus als ik nog met de c16 zou rijden moet ik dat al zeker bekijken. Maar aangezien er een c21 op ga komen ga ik niks aanraken en pas afstellen met mn nieuwe uitlaat dan is hij ineens volledig klaar.
 
Back
Top