Linker knipperlicht blijft altijd branden

Lukas_cl

New Member
Ik heb hyosung rush Challenger.
Mijn linker voor pinker blijft altijd branden al de andere pinkers doen het wel maar links voor blijft branden.
Iemand enig idee hoe ik dit oplos?
 
Advertisement - register to remove this

Beetje vreemd dat het knipperlicht links achter wel goed knippert.
Het linker voor en het linker achter knipperlicht staan namelijk parallel aan elkaar en krijgen dus dezelfde spanning.

Dit lijkt mij niet te maken te hebben met een verkeert lampje want dan zouden beide linker knipperlichten continue branden of samen sneller of langzamer knipperen.

Brandt het lampje van het linker voor knipperlicht ook wanneer je de knipperlichten niet bedient?
 
Ik had dus niet goed gekeken maar links achter brand hij nooit en links voor brand hij altijd wat ik ook doe. En de rechter kant heeft geen probleem dus ik weet gewoon niet wat er aan de hand is.
 
Je zal met een spanning zoeker aan de slag moeten , eerst opzoeken welke draad van het linker licht is , deze volgen vanaf de schakelaar , ergens is deze dus niet verbonden , met voor en achter , terwijl je voorlicht op de geschakelde plus aangesloten is . Heb je voor dagrij verlichting ? Is dit euvel al lang of is dit gekomen na iets te hebben gedaan aan de verlichting ? En doet het indicatie lampje op het dashboard het wel links ?
 
Is het lampje niet gewoon stuk, zo niet, zit er in de draad tussen raw-schakelaar en het knipperlicht een onderbreking, of de fitting van het linkerachterlicht maakt geen goed contact of er zit een onderbreking in de draad tussen fitting en massa.
Het knipperlicht links voor blijft dan continue branden omdat het knipperrelais niet voldoende wordt belast.
 
Back
Top