Scooter werkt niet

ziasds

New Member
Yoo, ik had dus pas een nieuwe cilinder gestoken en zuiger, nu ging ik hem vandaag starten en testen maar ik kwam erachter als ik hem start is hij oppeens heel stil qua geluid echt veel stiller dan eerst en als ik gas geef gaat hij gewoon niet voorruit, dus hij rijdt gewoon niet voorruit maar hij loopt wel stationair enzo, en als ik dan gas geef klinkt het wel zoals je normaal gas geeft maar gaat hij nog steeds niet voorruit, heb ook wel een nieuw kleiner stuur waardoor ik de gashendel eraf heb moeten halen enzo zou dat daardoor kunnen? heb echt geen idee hoe dit kan komen?? Kan iemand me helpen
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Yoo, ik had dus pas een nieuwe cilinder gestoken en zuiger, nu ging ik hel vandaag starten en testen maar ik kwam erachter als ik hem start is hij oppeens heel stil echt veel stiller dan eerst en als ik gas geef gaat hij gewoon niet voorruit, dus hij rijd gewoon niet en heb echt geen idee hoe dit kan komen?? Kan iemand me helpen

Ik denk dat je de tekst hierboven even moet aanpassen met de edit knop onderaan je post want in denk dat niemand je verhaal kan volgen.

Wat is "stiller" en wat bedoel je met "hij rijdt gewoon niet"?
 
Back
Top