Speedfight 2 wilt niet starten

Hallo, ik heb een speedfight 2 project en ik heb tot nu toe heel wat geprobeert maar ik krijg hem niet aan de praat.

Ik heb het blok een revisie gegeven en met wat oude onderdelen in elkaar gezet maar wel met een nieuwe krukas met nieuwe lagers en nieuwe keringen. Maar toen was dit het resultaat:

Nu heb ik er een nieuwe 70cc kit onder van top preformace.
Een cp19 mm carburateur van polini met powerfilter op een naraku big valve spruitstuk.
Een terugloop van stage 6 de pro replica mk1.
En een race high voltage bobine van naraku.

En ik heb geen verschil wat ik wel verwachte met deze lijst te bereiken maar toch niet dus.

Weet iemand wat mijn probleem kan zijn mischien enige ervaring met soortgelijk probleem ik hoor graag van jullie!

Mvg,

Dikkespeedfighttuning
 
Advertisement - register to remove this

Mogelijk ontsteekt die niet op het juiste moment. Probeer de standaard bobine eens.

Valse lucht is een mogelijkheid.
Carburateur die niet juist in elkaar steekt.
 
Ik zou je ontsteking eens even nakijken.
Ik heb zelf een nieuwe onsteking gemonteerd want was toe aan vervanging en daarbij nog een nieuwe accu en een nieuwe cdi. Volgens mij zit er geen probleem in de stator zelf maar mogelijk ergens anders hoe moet ik dit checken?
Post automatically merged:

Mogelijk ontsteekt die niet op het juiste moment. Probeer de standaard bobine eens.

Valse lucht is een mogelijkheid.
Carburateur die niet juist in elkaar steekt.
Zou kunnen maar is wel nieuwe carb moet ik nog even checken dan
 
Vreemd, als alles nieuw is zoals de krukas en keeringen en cilinder dan zou je toch verwachten dat er enig leven in zou zitten.
Ik gok zelf op een membraan of de ontsteking wat niet goed is , als het goed is had je destijds een ander topic met deze scooter waar hetzelfde probleem was.
Edit: welk luchtfilter zit er op, want die kon ik niet zien in de video.
Zou er geen luchtfilter op zitten dan begrijp ik het iets beter dat hij op zon manier net niet start.
 
Last edited:
Vreemd, als alles nieuw is zoals de krukas en keeringen en cilinder dan zou je toch verwachten dat er enig leven in zou zitten.
Ik gok zelf op een membraan of de ontsteking wat niet goed is , als het goed is had je destijds een ander topic met deze scooter waar hetzelfde probleem was.
Edit: welk luchtfilter zit er op, want die kon ik niet zien in de video.
Zou er geen luchtfilter op zitten dan begrijp ik het iets beter dat hij op zon manier net niet start.
Hallo, Ja ik vind het ook vreemd.
Ik heb er nu een power filter op gezet omdat de orginele niet past maar met een ander lucht filter heeft hij precies hetzelfde ik heb het met 2 cilinders en 2 carburateur en 2 uitlaten geprobeerd en het verschil is er niet.
IMG_0839.jpeg

Ik gok zelf ook dat er iets met mn ontsteking nog mis is wat ook lastig zoeken is want ik heb de scooter zo gekocht. Want ja het is nou eenmaal een project scooter hij heeft ook een jaar stil gestaan en had geen vonk.

Toen had ik de stator vervangen de cdi vervangen en de accu met verschillende bobines en bougies geprobeerd.

Nu heeft hij zo’n vonk:
En dit doet hij als ik kick zonder gas en met half gas en vol gas:
 
Back
Top