wat als ik mn carb eraf trek voordat ik op de roller moet

als ik mijn carb van mijn scooter af ruk voordat ik op rollerbank moet kan politie dan niets doen of nemen ze m dan mee voor inspectie en en trekken ze mn hele setup eraf
 
Advertisement - register to remove this

Dit klinkt echt belachelijk.. Je kan ook ter plaatsen net voor de politie je scooter de rollerbank op rijdt je uitlaat dicht kitten, of gauw de benzine vervangen voor water.
 
Dit is een vraag van een 14 jarige niet van een volwassen 19 jarige!
Wat zou jij doen als je agent was en je had zo'n kutjochie voor je neus?
Ik weet niet hoe het bij jouw zit maar ik zou een sleepdienst bellen en de brommer laten afslepen naar het bureau voor een technisch onderzoek.
De sleepkosten zijn uiteraard voor de eigenaar van de gesloopte brommer en die kreeg nog een leuke boete toe voor tegenwerken van een politieonderzoek.
 
als ik mijn carb van mijn scooter af ruk voordat ik op rollerbank moet kan politie dan niets doen of nemen ze m dan mee voor inspectie en en trekken ze mn hele setup eraf
Ik weet dat er zogezegd geen domme vragen bestaan, enkel antwoorden!
Maar deze komt toch wel heel erg dicht in de buurt hoor..., :eek:.

Wel knap als het lukt alvorens je scooter op de roller gaat en men niks doorheeft... Houdini taferelen zijn altijd welkom :rolleyes:!
Niet vergeten dat dit wordt gezien als obstructie (rechtsgang) van de wet!

Obstructie van de rechtsgang is een misdrijf tegen het openbaar gezag, en strafbaar gesteld in artikel 189 van het Wetboek van het Strafrecht. Artikel 189.
 
Last edited:
zo te horen is het dus geen goed idee dit dacht ik ook al maar wou t effe navragen ik had eigenlijk ook al zulke antwoorden verwacht en dacht ook dat t geen goed idee was maar een maat van mij zei dat t een goed is en ik zei al tegen hem van ze nemen m mee voor onderzoek dus zon sukkel ben ik nou ook weer niet;)
 
Back
Top