Levensduur cilinder

Area 51 Tetsuya

Well-Known Member
Heey,
ik zou graag willen weten na hoeveel kilometer ik mijn zuiger, krukaslagers, keeringen en dergelijk ongeveer moet vervangen met mijn onderstaande set-up. Heb al proberen te searchen maar dat gaat niet voor deze vraag egt te veel rommel ertussen.
Hoop dat iemand mij dit kan vertellen.

Alvast bedankt :)
 
Advertisement - register to remove this

mischien maar 5 km , ligt eraan wat je er mee doet , maar mischien ook wel 20.000 km als je altijd rustig rijdt , alles is mogelijk wat dat betreft. Als je een of andere stijle Josef bent kunt je er lange tijd mee doen , maar als je 1 of andere ruige Bennie bent zul je een kort leven aan je cilinder gunnen......

oftewel : nobody knows!
 
De enige tip die ik je kan geven is het gebruiken van een goede olie en dus niet de meuk die ze verkopen bij de shell ofzo.
Een goede olie is de basis van een slijtvaste motor.
 
Heey,
bedankt voor de reacties, ik rijd trouwens met oliepomp en meng bij elke tank beurt zelf ook flink wat olie erdoor(100/150ml) van castrol synthetische olie. En ik rijd hem zowiezo altijd 2 a 3 km warm zonder hoge toeren te maken 40/45 en ik heb skf c3 krukaslagers geloof ik en ben meer stijle jozef met af een toe een beetje bennie hehe :p

Maar nog ander vraagje dan. Hoe merk je dat je zuigerveren of krukaslagers aan vervanging nodig zijn??.
 
Back
Top