Groot licht Firefox F15?

Georock_Firefox

Well-Known Member
Hallo

Ik heb een Malaguti firefox gekocht. Alleen ik vind de lichten wat weinig zit er misschien nog ergens een knopje diek niet heb uitgevonden voor groot licht? Of zit het er gewoon niet op?

Als het er niet op zit weet iemand hoe ik het erin kan bouwen? Of een andere oplossing? Want in het donker zonder lantaarn palen is het toch een beetje weinig licht?

Alvast bedankt.


Groeten Georock!
 
Advertisement - register to remove this

Jah ik heb het licht strax afgesteld met het schroefje. Maar ik weet niet wat ik nou handiger vind. Naar beneden dat ik de weg kan zien? Of meer naar boven dat je kan zien wat er voor je gebeurt.

Ik vind het licht een beetje alle kanten opschijnen zeg maar niet echt direct 1 punt is dat ook af te stellen?

Alvasst bedankt!
 
je kunt soms de lampen iets feller maken door er andere lampen in te zetten , maar de vraag is of ze dan niet doorbranden.

kan het ook zijn dat er geklooid is met de scooter? als je namelijk de koplamp uit elkaar haalt en verkeerd in elkaar zet kan ie ook te verspreid stralen.

het beste is om voor je uit te kunnen kijken , de straat voor je zien is wel leuk maar als je net voor je wat ziet is het al te laat ;)

het probleem bij firefox is gewoon dat er geen groot en klein licht op zit , het is of lichten ver of lichten dichbij schijnen , een scooter met groot en klein licht kun je schakelen ,dat is wel gunstiger.

in puch nrg , ntt , nrg mc2 zitten ook dezelfde lichtunits , deze hebben ook beperkt licht , wel goed licht opzich alleen is het ook alleen maar af te stellen op hoogte..
 
Back
Top