Handchoke 21, past ie?

PsychoDude_666

Speed Member
OI,

Ik ben al een tijdej opzoek naar een hanchoke voor me 21mm DO, omdat die eppo em er niet bij had gedaaan :( .

Ik zocht er dus eentje waarbij je t bochtje in de carb kon draaien omdat er geen gat is voor een schroefje aan de zijkant zoals bij me origineel en 17.5..

Nu hoorde ik van iemand dat de polini-handchoke set wel zou passen? Zijn er nog meer mensen die dit kunnen "bevestigen" want als het zo is gaak ik em ff kopen.... :? Waar ik em wou kopen waren ze er nou nie helemaal duidelijk over dus ik dacht vraag t ff aan de "experts" ;)
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb gewoon bij de dealer een polini kabelsjoke setje gehaald. Past gewoon, maar heb je ook wel het bochtje wat bij de carb zitten? Zo niet zou ik gewoon handchoke nemen, dus wat zelf op de carb zit (geen kabel)
 
Ze zijn gewoon te bestellen die bochtjes, kijk f in de malossi catalogus bij carb onderdelen. Zonder bochtje gaat die polini niet passen. Voor 21 zijn ze t zelfde als voor 19!
 
k heb gewoon een DO handshoke gekocht, koste 7.50 pleuro + hendeltje voor op mn stuur, en kabel was ik iets van 20 pleuro kwijt. is wel lastig af te stellen maar je moet er iets voor over hebben.

alleen wel ffies goed kijken wat er op je carb. staat. bv. PHGB
 
Back
Top