Aerox loopt niet stationair en kan geen volgas geven

Jjustin_32

New Member
Hai, ik heb een yamaha aerox staan met een minarelli horizontaal blok. Heb een polini evolution krukas en een polini snelle 50 en een 12mm dell orto phva carb. Nu start deze scooter maar alleen als ik gas geef en valt daarna weer uit. Alle pakkingen heb ik pas vervangen. Ook al gekloot met de afstelling maar maakt niet uit wat ik doe hij blijft hetzelfde doen. Iemand enig idee? In de carb zit een sproeier 78
 
Advertisement - register to remove this

Hoe oud is de benzine? Heb je de carburateur al schoongemaakt? Gecheckt of je ergens valse lucht aanzuigt?
Heb alles gecheckt, heb nieuwe benzine erin gedaan (mix 1:40), carb volledig schoongemaakt met remreiniger en nieuwe pakkingen ook bij spruitstuk.
Post automatically merged:

Heb alles gecheckt, heb nieuwe benzine erin gedaan (mix 1:40), carb volledig schoongemaakt met remreiniger en nieuwe pakkingen ook bij spruitstuk.
het aparte is dus ook dat wanneer ik remreiniger in de carb spuit dat de scooter gelijk uitvalt
 
12 mm carb is wel een beetje heel klein voor jou setup ik zou 15 of 17,5 proberen
Post automatically merged:

17,5 er op gooien ooknzapnik 4,7 gram rollen proberen hiermee zal je probleem waarschijnlijk wel opgelost worden
Post automatically merged:

Uit welk jaar is je aeroc
 
Last edited:
12 mm carb is wel een beetje heel klein voor jou setup ik zou 15 of 17,5 proberen
Post automatically merged:

17,5 er op gooien ooknzapnik 4,7 gram rollen proberen hiermee zal je probleem waarschijnlijk wel opgelost worden
Post automatically merged:

Uit welk jaar is je aeroc
Aerox oomt uit 2006 en heb gisteren een 17,5 besteld. Maar 12 zou in
Principe toch moeten werken op een snelle 50?
 
Back
Top