Digitale teller afstellen

Sverre08

New Member
Ik heb vandaag mijn digitale teller aangesloten van AliExpress (
Just found this amazing item on AliExpress. Check it out!
€11,32 | Retro LCD Odometer Universal Motorcycle Digital Speedometer LED LCD Tachometer Indicator Scooter ATV Meter Fuel Meter
https://a.aliexpress.com/_Ezr6EL9) werkt perfect zoals het hoort alleen de snelheidsmeter wijkt AF Al's ik 65 GA op GPS geeft hij 43-44 aan op de teller en dit komt Denk ik omdat hij op 12 inch banden staat.

Ik heb mijn teller aangesloten door middel van deze tutorial:
En daar staat Dus een menu in, maar dat menu werkt niet bij mij Ik heb de seller Al een bericht gestuurd alleen stel ik Kan het niet veranderen Is er een Andere manier dat ik de sensor Kan manipuleren ofzo dat hii Wel gelijk loopt want nu heb ik er niks aan.

ook heb ik deze temperatuur meter gekocht
Just found this amazing item on AliExpress. Check it out!
€4,79 | Hot Sale Koso Round Water Temp Meter For Yamaha NMAX TMAX XMAX Digital Motorcycle Waterproof Water Temperature Gauge Sensor Set
https://a.aliexpress.com/_EugxRSR hij gaf eerst een error omdat ik de sensor Nog niet had aangesloten toen werkte hij helemaal niet meer is dit een probleem met de sensor of de kabel of is het gewoon AliExpress qualitijd de draden moeten Wel goed zitten want anders had de teller ook nier gewerkt.
 
Advertisement - register to remove this

Wat verwacht je nou van de verkoper? Dat die jou een howto stuurt? Dat spul is niet voor niks zo goedkoop he
 
de ali express verkoper zal er als je geluk hebt er een in chengels hebben (engels met chinese taalfouten).
maar verder zou ik er niet op rekenen.

anders misschien een app op je telefoon downloaden die middels camera de tekst kan vertalen?
of anders de moeite doen om het hele gebeuren in te voeren in google translate.

want:
Het is niet voor niks zo goedkoop
 
Ja en Al's ik het niet kàn veranderen is ER een manier Om het te manipuleren bij MN wielen Dat hij Wel gelijk loopt of ongeveer
 
Back
Top