Runner 50 DD brace

Koen040

Zip Racing MKll
Goededag.
Ik heb een runner 50 DD blok met een Stage6 racing mk2 cilinder met redelijk veel vermogem. Nu wil ik het zekere voor het onzekere nemen en een brace gaan halen voor het achterwiel, maar weet niet of er een brace is die erop past (ivm de wielnaaf en geen normale wielas). Als iemand een idee heeft voor brace laat het gerust weten. Groetjes
 
Advertisement - register to remove this

Ahhh zoo ... maakt geen Reet uit , Mijn Runners zijn verschillend , maar kan Naaf zo overzetten naar Runner zonder Naaf .
Het gaat om de Centrale moer van de As , die zijn hetzelfde.
Post automatically merged:

 
Ahhh zoo ... maakt geen Reet uit , Mijn Runners zijn verschillend , maar kan Naaf zo overzetten naar Runner zonder Naaf .
Het gaat om de Centrale moer van de As , die zijn hetzelfde.
Post automatically merged:

Top, dankjewel!
 
Ahhh zoo ... maakt geen Reet uit , Mijn Runners zijn verschillend , maar kan Naaf zo overzetten naar Runner zonder Naaf .
Het gaat om de Centrale moer van de As , die zijn hetzelfde.
Post automatically merged:

Nog 1 klein vraagje. De brace die jij erbij hebt gezet, past daar elke uitlaat op? Heb een stage6 r1200 pijp.
 
Nee niet elke uitlaat past er zo op.
Maar met een silentblok en wat technisch inzicht kun je dat wel passend maken
Hee, nog 1 klein vraagje. Heb de brace binnen gekregen maar mijn achteras loopt niet vergenoeg door om in de lager te vallen van de brace, mij lijkt dat hier een tussenstuk tussen hoort. Waar kan ik dezd halen of wat is een andere oplossing?
 
Ahhh zoo ... maakt geen Reet uit , Mijn Runners zijn verschillend , maar kan Naaf zo overzetten naar Runner zonder Naaf .
Het gaat om de Centrale moer van de As , die zijn hetzelfde.
Post automatically merged:

Is al een tijdje geleden, maar ik heb op deze site (ffmotori) een brace met adapter besteld, maar krijg maar geen updates binnen. Ondertussen is het al bijna anderhalve maand geleden en 4 mails en 2 keer gebeld maar nog niks... heeft iemand heel misschien ervaring met deze site?
 
Wow hoe ik dit gemist heb weet ik ook niet, maar pm me ff met je adres en dan stuur ik je de moer voor de as alsnog ff op. Mijn excuses
Post automatically merged:

Is al een tijdje geleden, maar ik heb op deze site (ffmotori) een brace met adapter besteld, maar krijg maar geen updates binnen. Ondertussen is het al bijna anderhalve maand geleden en 4 mails en 2 keer gebeld maar nog niks... heeft iemand heel misschien ervaring met deze site?
Maar F&F is normaal altijd wel een goed bedrijf maar italianen en mensen die in elke andere taal dan italiaans iets vragen hebben vaak pech.
 
Wow hoe ik dit gemist heb weet ik ook niet, maar pm me ff met je adres en dan stuur ik je de moer voor de as alsnog ff op. Mijn excuses
Post automatically merged:


Maar F&F is normaal altijd wel een goed bedrijf maar italianen en mensen die in elke andere taal dan italiaans iets vragen hebben vaak pech.
Top. Ik ben er achter gekomen dat f&f blijkbaar is gestopt, dus dat zou wel de reden zijn. Wel raar dat ze de betalingen dan nog wel aannemen maar is gelukkig met creditcard gedaan dus komt hopelijk allemaal wel goed.
 
Top. Ik ben er achter gekomen dat f&f blijkbaar is gestopt, dus dat zou wel de reden zijn. Wel raar dat ze de betalingen dan nog wel aannemen maar is gelukkig met creditcard gedaan dus komt hopelijk allemaal wel goed.
F&f gestopt?! Hoe kom je daar bij dan?
 
Back
Top