valse lucht bij carb Jog R AC 2005

lucaton

New Member
Hallo, ik ben al een tijdje bezig met mijn Yamaha Jog R AC 2005, hij liep altijd goed maar ik vond het geluid niet lekker dus heb een polini powerfilter erop gezet maar bij hij monteren kwam ik er al achter dat de carb best los in het spruitstuk zat, maar blijkbaar nooit problemen mee gehad, dus ik hrb de powerfilter erop gezet en opeens hoor ik bij half gas al het bwaaapp geluid wat betekent dat hij te arm loopt, om te checken of ik niet gewoon een wat grotere sproeier moest heb ik hem stationair laten loprn met de luchtschroef dicht en zo reed hij beter en bleef hij lopen dus dat moet wel valse lucht zijn, ik zag dat mijn spruitstuk er niet meer goed aan toe was dus ik heb een nieuw spruitstuk geplaats en ook gelijk mn spruitstuk en membraam pakking vervangen maar hij trekt nogsteeds valse lucht. Weet iemand waar deze valse lucht vandaan kan komen?
Post automatically merged:

image.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb een witte drukveer erin gezet en de gele trekveren gelaten, orginele luchtfilter zit er weer op en heb heel de carb schoongemaakt en dingen zo nodig afgedopt, ook de koppakking gechecked maar zie hier niks geks, maar nogsteeds loopt hij niet lekker en valt hij elke 100m uit maakt niet uit hoeveel gas ik geef, in het begin heeft die al het vermogen en daarna geeft die geen gasreactie meer en valt die weg tot helemaal uit.

setup:
standaard 50cc
12mm carb mezoly
56 sproeier
witte drukveer
gele trekveren
standaard koppeling en vario
5,5 gram malossi rollen
standaard uitlaat ontgrensd
 
Die carb is rommel.... weet niet waar je woont, maar kom gerust even een org. bij me ophalen om te proberen (hardinxveld).

Sproeier is te klein, zal tussen de 72-76 moeten zijn.

Rollen zijn te licht, moet rond de 6.5 zijn.
 
Die carb is rommel.... weet niet waar je woont, maar kom gerust even een org. bij me ophalen om te proberen (hardinxveld).

Sproeier is te klein, zal tussen de 72-76 moeten zijn.

Rollen zijn te licht, moet rond de 6.5 zijn.
Ik heb een sproeier 76 erin gezet en hij rijd al wat beter maar nu vooral na volgas nogsteeds uitvallen, zou die orginele carb echt nodig zijn of zijn er ook andere manieren
 
Back
Top