Vivacity 70cc carb

Chrisyuuuu

New Member
Hallo.
Ik heb een vivacity 70cc malossi sport met een standaard carb. Ik wil gaan voor een 19mm. Nou is mijn vraag welke 19mm carb er op mijn scooter past en of ik de originele spruitstuk past met een 19mm. Zo niet welke spruitstuk in combinatie met carb past erin?
Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Hallo.
Ik heb een vivacity 70cc malossi sport met een standaard carb. Ik wil gaan voor een 19mm. Nou is mijn vraag welke 19mm carb er op mijn scooter past en of ik de originele spruitstuk past met een 19mm. Zo niet welke spruitstuk in combinatie met carb past erin?
Alvast bedankt
De oplossing is een andere inlaat set halen bijvoorbeeld een van stage 6 of van nakaro want dan heb je een passende ronde rubber aansluiting voor je carburateur en je hebt dan inplaats van originele enkele membraan, heb je met zoon inlaat set een v membraan waardoor je meer hebt aan je 19mm carburateur
 
Hallo.
Ik heb een vivacity 70cc malossi sport met een standaard carb. Ik wil gaan voor een 19mm. Nou is mijn vraag welke 19mm carb er op mijn scooter past en of ik de originele spruitstuk past met een 19mm. Zo niet welke spruitstuk in combinatie met carb past erin?
Alvast bedankt
Dit kan ook en is goedkoper is alleen wel 17,5mm
 
Dit kan ook en is goedkoper is alleen wel 17,5mm
Toevallig heb ik zelf deze inlaat eens getest, hier liep ik tegen een klein probleem aan. De vacuum aansluiting op dit spruitstuk is een stuk kleiner dan de standaard vacuumslang. Je zou dan of deze kunnen afdoppen en de vacuum op je nieuwe carb kunnen aansluiten, mits deze een vacuum aansluiting heeft. Anders even sterke kleine slangenklemmen kopen zodat de slang goed blijft zitten
 
Back
Top