WTF is me dit ???

cb-dude

addicted 2 bass
ik heb dus een booster next (mina vert AC) met een originele cilinder (is nieuw juist gerodeerd) met een multivar en een leo ZX

ik weet het is dom :p maar is om orgineel mee rond te tuffen

in die multivar zitten 5.5 gram gewichtjes (zwart met WIT mix)
ook met de leo gele trekveertjes

nu ga ik maar 65 op teller

maar nu komt het probleem

als hij koud heeft trekt hij echt normaal maar 1 maal warm trekt hij goed tot aan 30 maar dan een MEGA put tot aan 65 duurt echt een kilometer tot ik daar aan zit.

vanavond voerde ik iemand ik ging nog 15 op de brug :(

zijn mijn gewichten te zwaar of wat ???

morgen mssn eens proberen met speedcontrol en orginele uitlaat met orginele gewichten
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by cb-dude


als hij koud heeft trekt hij echt normaal maar 1 maal warm trekt hij goed tot aan 30 maar dan een MEGA put tot aan 65 duurt echt een kilometer tot ik daar aan zit.

vanavond voerde ik iemand ik ging nog 15 op de brug :(

zijn mijn gewichten te zwaar of wat ???

zou je dit even naar het nederlands kunnen vertalen ik denk dat je dan beter geholpen kan worden.
 
okee maar ik ben een belg en probeer toch zo goed mogelijk nederlands te typen:


ik heb dus een booster next (mina vert AC) met een originele cilinder (is nieuw juist gerodeerd) met een multivar en een leo ZX

ik weet het is dom maar is om orgineel mee rond te tuffen

in die multivar zitten 5.5 gram gewichtjes (zwart met WIT mix)
ook met de leo gele trekveertjes

nu ga ik maar 65 op teller

maar nu komt het probleem

als hij koud heeft trekt (optrekken) hij echt normaal maar 1 maal warm trekt hij goed tot aan 30 maar dan een MEGA DIP tot aan 65, het duurt echt een kilometer tot ik aan 65 zit.

vanavond voerde ik iemand ik ging nog 15 op de brug

zijn mijn gewichten te zwaar of wat ???


misschien nu beter ?
 
Originally posted by killin ark
ehj funkmaster ik vond het eigelijk best wel leesbaar hoor.. als je het echt niet kan lezen zeg ik ok maja.. nu weer ontopic.. je kan beter een sterkere drukveer er in doen.. polini goud ofzo

been there .... geen verandering dan :(
 
Originally posted by InsaneMalebrain
Heb je de prop wel uit de uitlaat gehaald :rolleyes:

zie ik er dan zo achterlijk uit :rolleyes:

Originally posted by Nathan
waarom is het dom om een leo zx te hebben dan ? presteren best leuk en zijn helemaal geen slechte uitlaten ofzow

indd zijn geen slechte uitlaatjes maar ik ging er dus niet goed mee

ik heb dus vanmochtend een orginele boosteruitlaat gestoken, en nu trekt hij goed maar ik loop maar 60 dat kan toch gewoon niet met een nieuwe cc en onbegrensde orginele uitlaat ?

misschien eens pollini gouden drukveer proberen ? of is dat te sterk ?
 
Back
Top