Alle lichten en ledjes vallen uit na hard rijden

Lucads

New Member
Ik ben nu bezig met het verder bouwen van een 180. Nu is die motorisch gezien perfect en ben ik nu bezig met alle Electra. Nu had ik alles aangesloten. Power 1 ledjes voor en achter op een nieuwe 4 takt kabelboom. Dit deed het eerst goed. Maar nu na dat ik even wat harder rij 80 110 valt alles uit. Ook heb ik op een manier mijn koplamp op mijn accu gezet als mijn contact aanzeg gaat die ook aan. Geen idee hoe. Heb wel hiervoor een angel eye erin gehad maar die was er mee gekapt dus weer een halogeen erin gezet. En weer de originele er terug in gezet en toen is die ook op me accu gegaan. Wat zou dit kunnen zijn
 
Advertisement - register to remove this

Weet je zeker dat ze op wisselstroom staan ? Dit omdat je zegt :
heb ik op een manier mijn koplamp op mijn accu gezet als mijn contact aanzeg gaat die ook aan.
Je moet ze op de geschakelde plus van je contactslot aansluiten . Ook de aanvoer spanning van je verlichting , van de schakelaar op contact zetten.
 
Hoe zou ik dat kunnen doen dan want heb ze nu gewoon op originele punten aangesloten
En daar gaat het vaak fout, "plug and play".
Meestal is de witte draad vanaf je contactslot de geschakelde plus vanaf de accu.
Even meten met een multimeter.
 
En je hebt hier zeker geen 180cc spanningsregelaar tussen gezet? Nee want dat past weer niet 1 2 3 op een 4takt kabelboom en dan word het vaak te lastig. Beste wat je kan doen is wanneer je een 150cc Hexagon blok oid hebt is om ook deze volledige kabelboom enzo te pakken. Want je gaat nu lopen kutten met een 50cc kabelboompie en en 150cc ontsteking dat is vragen om problemen. En ik weet dat zelfs en heb geen verstand van elektra daarom overal binnenrotor op
Maar er zijn leden die hier wel verstand van hebben en die mn antwoord vast kunnen bevestigen
 
Back
Top