Vespa I-get 2018 heeft dips tijdens het rijden.

Semb

New Member
Goedemiddag,
Ik heb al bijna een jaartje een Vespa sprint 2018 I-get. De laatste tijd merk ik dat die soms bij het optrekken een dip heeft, alsof die even ‘verzuipt’ en daarna er weer tegenaan kan.

Ik heb een malossi Ecu.
16.8km gelopen.
Niet heel lang geleden een beurtje gehad.

Dit gebeurde geleidelijk aan. Niet na een aanpassing etc…

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!

Groet,
Sem
 
Advertisement - register to remove this

  1. Brandstoftoevoerproblemen: Verstoppingen of problemen met brandstoffilters, brandstofpomp of brandstofinjectoren.
  2. Luchtinlaatproblemen: Vuil of verstopt luchtfilter.
  3. Ontstekingssysteemfouten: Defecte bougie(s) of problemen met de bobine.
  4. Sensorproblemen: Falende sensoren die de motorprestaties direct beïnvloeden, zoals de MAP-sensor of krukaspositiesensor.
  5. ECU Afstellingen: Onjuiste configuratie of afstelling van de Malossi ECU na installatie of onderhoud.
  6. Uitlaatsysteemblokkade: Verstoppingen of problemen binnen het uitlaatsysteem.

    Zou het een van deze dingen kunnen zijn?
 
Wat ???
Post automatically merged:

  1. Brandstoftoevoerproblemen: Verstoppingen of problemen met brandstoffilters, brandstofpomp of brandstofinjectoren.
  2. Luchtinlaatproblemen: Vuil of verstopt luchtfilter.
  3. Ontstekingssysteemfouten: Defecte bougie(s) of problemen met de bobine.
  4. Sensorproblemen: Falende sensoren die de motorprestaties direct beïnvloeden, zoals de MAP-sensor of krukaspositiesensor.
  5. ECU Afstellingen: Onjuiste configuratie of afstelling van de Malossi ECU na installatie of onderhoud.
  6. Uitlaatsysteemblokkade: Verstoppingen of problemen binnen het uitlaatsysteem.

    Zou het een van deze dingen kunnen zijn?
Bedankt! Ik heb er een nieuwe Vario in gedaan en tot heden rijd die weer goed. Bedankt voor je reactie.
 
Je zegt geen aanpassingen te hebben gedaan echter je meldt ook dat je de ECU 16,8 kilometer geleden vervangen hebt!
Ja? Ik zeg er zit een malossi Ecu in. De scooter heeft 16.8k gelopen. En hierna geen aanpassingen gedaan, de dipe kwamen geleidelijk aan.
 
Back
Top