Zip 4t 2v

R.keyzer9

New Member
Mijn zip 4t2v originele cilinder en niet ingezaagde gele Ducati cdi lijkt te verzuipen bij volgas geven, bougie niet vervangen kabel en dop wel (heeft gewoon bruine kleur niet nat), toegepaste sproeier is 80.

Spruitstuk met deo gecontroleerd en scooter gaat niet onregelmatig lopen.

Wat zou dit kunnen zijn? Bij koude motor start hij ook slecht best lang elektrisch starten voor hij een poging waagt om aan te gaan.

Carbarateur en sproeiers helemaal uit elkaar gehad en schoongemaakt.

Als hij warm is dus alleen bij volgas geven vanuit stilstand lijkt hij te verzuipen en dan gaat hij gewoon door naar de 60.

Wie heeft de gouden tip?
 
Advertisement - register to remove this

Wie heeft de gouden tip?
Als de bougie een bruine kleur heeft en niet nat is, verzuipt je brommer niet.
Wellicht krijgt hij dan te weinig.
Begin eens met het schoonmaken van je carburateur en als je daar toch bezig bent, controleer de werking van de e-choke en of deze ook spanning krijgt als de motor loopt.
 
Als de bougie een bruine kleur heeft en niet nat is, verzuipt je brommer niet.
Wellicht krijgt hij dan te weinig.
Begin eens met het schoonmaken van je carburateur en als je daar toch bezig bent, controleer de werking van de e-choke en of deze ook spanning krijgt als de motor loopt.
Hoe kan ik dat checken? Gewoon spanning meten op de draden?
 
Ja, spanning meten op de connector van de e-choke als de motor loopt en het onderstaand filmpje bekijken.
In plaats van die fancy voeding gebruik jij gewoon je accu.

 
Top stapje verder, choke krijgt maar 2 volt, dus das te weinig om uit te gaan choke zelf doet het wel.

Draad gevolgd maar die gaat de draadboom in enig idee waar die vandaan komt?
 
Back
Top