Aerox project

View attachment 75509
Frame is terug

Word misschien nog gepoedercoat krijg deze dagen een vacature

Uitlaat van Melf50
Post automatically merged:

View attachment 75510
Post automatically merged:

View attachment 75512

De uitlaat is getest op een MHR setup en vergeleken met een Yasuni c30 (rode en groene lijn) deze uitlaat is helemaal zelf met de hand gemaakt.
Post automatically merged:

View attachment 75513
Ook een mooie BCD underseat
Hier word gebouwd maat. Lekker bezig.
 
Was ik inderdaad van plan. Heb al een paddockstand besteld van stage6. En als het frame is gemaakt (zij standaard) dan kan die weer staan op de zijstandaard dat ding staat zo scheef als ik weet niet wat. Als ik m op de zij standaard zet dan leunt die op het blok haha
zie nu dat het jou wel gelukt is, heb een 2005 aerox maar krijg die middenbok er niet af, hoe heb jij dat gedaan? Zit niet met bouten ofzo jammergenoeg is nog de standaard middenbok maar zit vreselijk in de weg met kicken en heb toch zijstandaard
 
zie nu dat het jou wel gelukt is, heb een 2005 aerox maar krijg die middenbok er niet af, hoe heb jij dat gedaan? Zit niet met bouten ofzo jammergenoeg is nog de standaard middenbok maar zit vreselijk in de weg met kicken en heb toch zijstandaard
Ik heb de pin die in het blok zit er in gelaten. En er omheen geslepen met een slijptol hahaha. Vaak omdat die standaarden helemaal verroesten en krom komen te staan moet je ze vaak uitboren. Daar had ik geen zin in dus lekker op een beun maniertje gedaan.
 
Back
Top