conische rondel aerox

Bij het uithalen van de vertandingsdeksel van de aerox bj 2006 zijn er 2 rondellen van een tandwiel gevallen.
Een conische en een gewone.
Nu weet ik niet meer waar die conische en die gewone geplaatst moeten worden ! Beiden komen sowieso tegen mekaar maar moet de conische tegen het tandwiel zitten of de gewone ?

En aan welke kant moet de conische gezet worden ,want stel dat je hem tegen het tandwiel zet ,dan kun je nog kiezen met de platte kant tegen het tandwiel of met de gebogen kant ...hoop dat ik wat duidelijk ben.
 
Advertisement - register to remove this

Helaas niet. beste is een foto te maken van de delen en daar waar ze "Zouden moeten zitten"
Ja maar ,bij het losnemen viel het gewoon ...ik heb wel een schema gevonden maar weet niet als dit klopt aangezien ik ook een filmpje heb gezien waar iemand zegt dat het anders moet.Maar het zou blijkbaar niet veel uitmaken.zie foto.
Nummer 4 zou die conische rondel spring zijn ! Maar weet niet als dit schema 100 procent klopt.De conische rondel heeft ook een platte kant ,dus die kant zou tegen het tandwiel moeten zitten denk ik als deze schema klopt.
 

Attachments

  • shrpokll.png
    shrpokll.png
    40.1 KB · Views: 6
Back
Top