Dip aan het begin met optrekken

Incognito

New Member
Hallo ik heb een Yamaha jog rr 70cc
Mijn setup is:
70cc sport pro mk2 aluminium
Yasuni c16
21mm carb
Polini vario 3,6g rollen
Polini koppeling “blauwe trekveren”
Rode malossi Drukveer
En nog wel veel meer.

Maar ik heb een dip van 0 naar 30 en dan komt die op hoge toeren en gaat als een gek naar z’n top en die ligt op 95gps. Weet iemand hoe ik die dip weg kan halen? Misschien gasnaald clipje of iets anders.
 
Advertisement - register to remove this

Hoe klinkt de motor in dat begin? Filmpje is altijd goed, welke carburateur, filter ? Sproeier?
Hij heeft lage toeren tot 30kmh en dan gaat die in hoge toeren als een gek. En dat moet vanaf de 0 eigenlijk, filmpje moet ik nog maken. Heb 21mm dellorto carb met 88 sproeier en een Polini powerfilter
 
Indd de drukveer kan misschien wat lichter, kan je de koppeling iets stellen? Iets strakker zetten.

Maar ik zou ook is proberen de gasnaald iets hoger te zetten dus clipje omlaag en miss wel een iets grotere sproeier.
 
Indd de drukveer kan misschien wat lichter, kan je de koppeling iets stellen? Iets strakker zetten.

Maar ik zou ook is proberen de gasnaald iets hoger te zetten dus clipje omlaag en miss wel een iets grotere sproeier.
Ik zal het binnen kort even proberen. En rolletjes? Ook voor de zekerheid bij bestellen denk ik
 
Ja eerst je carb goed hebben dan de rest
Post automatically merged:

Welke Polini vario heb je? Maat rollen?

Heel verkeerd zit je niet maar je moet wel kunnen proberen
 
Back
Top