B bacardiboy Member 6 May 2024 #1 tips voor keerringen te monteren ? bij het plaatsen geen olie gebruiken zeker ? gewoon zo erin ? anders komen ze mss te makkelijk los met olie ?
tips voor keerringen te monteren ? bij het plaatsen geen olie gebruiken zeker ? gewoon zo erin ? anders komen ze mss te makkelijk los met olie ?
trabiarie Well-Known Member 6 May 2024 #2 zeker geen olie op de pas/afdichting kant . En ik smeer de lip die op de as loopt wel altijd in , met vet of olie
zeker geen olie op de pas/afdichting kant . En ik smeer de lip die op de as loopt wel altijd in , met vet of olie
B bacardiboy Member 6 May 2024 #3 trabiarie said: zeker geen olie op de pas/afdichting kant . En ik smeer de lip die op de as loopt wel altijd in , met vet of olie Click to expand... Bedankt zo dacht ik er ook over Post automatically merged: 6 May 2024 trabiarie said: zeker geen olie op de pas/afdichting kant . En ik smeer de lip die op de as loopt wel altijd in , met vet of olie Click to expand... Weet jij toevallig hoe ik de 2 dichtingen moet plaatsen op de vertanding van een aerox ? Ik heb de vraag onlangs hier gepost
trabiarie said: zeker geen olie op de pas/afdichting kant . En ik smeer de lip die op de as loopt wel altijd in , met vet of olie Click to expand... Bedankt zo dacht ik er ook over Post automatically merged: 6 May 2024 trabiarie said: zeker geen olie op de pas/afdichting kant . En ik smeer de lip die op de as loopt wel altijd in , met vet of olie Click to expand... Weet jij toevallig hoe ik de 2 dichtingen moet plaatsen op de vertanding van een aerox ? Ik heb de vraag onlangs hier gepost
trabiarie Well-Known Member 6 May 2024 #4 Nee dat zou ik echt niet weten , maar als ik ook naar de tekening kijk , denk ik dat je gelijk hebt , conische tegen tandwiel , met kleine gat tegen de rechte sluitring , en grote kant tegen tandwiel , zo houd je een voorspanning op het tandwiel Attachments Naamloos.jpg 11.2 KB · Views: 3
Nee dat zou ik echt niet weten , maar als ik ook naar de tekening kijk , denk ik dat je gelijk hebt , conische tegen tandwiel , met kleine gat tegen de rechte sluitring , en grote kant tegen tandwiel , zo houd je een voorspanning op het tandwiel