is dat niet zelf op te zoeken?
Transmissie - Originele Onderdelen Voor Piaggio Zip 50 4T E2 2006-2017 (APAC/EMEA). Transmissiedeksel Piaggio 50 '98- . Lager 6203/C3h. Referentie Plug Ø9,3xØ6,5x14,5mm. Geflenste Zeskantschroef. Kartelring 5mm Breed Ing.As. Uitgaande Ar.As Z=49 C19-C22-Dt D=24mm. Reductietandwiel 13/46 C13...
www.easyparts.nl
Op de tekening staat voor de tussen as: 13/46
En uitgaande as: 49 tanden.
Het staat er niet bij.. Maar kleine tandwiel van het tussen as is 13. Dus vermoed dat ingaande as ook 13 is.
Dus zou het 13/46-13/49 zijn voor een bromscooter. 3,5 x 3,7 =
12.95 RF
Transmissie - Originele Onderdelen Voor Piaggio Zip 25km/h 4T E2 2006-2016 (EMEA). Transmissiedeksel Piaggio 50 '98- . Lager 6203/C3h. Referentie Plug Ø9,3xØ6,5x14,5mm. Geflenste Zeskantschroef. Kartelring 5mm Breed Ing.As. Uitgaande Ar.As Z=49 C19-C22-Dt D=24mm. Reductietandwiel 13/46 C13...
www.easyparts.nl
Snor is volgens mij het zelfde.
Maar 4takt is volgens mij al vrij kort vertand, omdat anders een 50cc 4t cilinder weinig vermogen heeft om voorruit te komen.
Althans merkte dat wel op bij mijn new fly.. Met pijn en moeite net 68km/u op de teller haalt ontgrensd.
Een beetje 2takt haalt de 75 / 80 km/u op de teller ook nog wel ontgrensd.
Bij een new fly is het:
13/53-13/54 = 4 x 4,15 =
16,6 RF
Een fly is dus veel korter vertand. Maar volgens mij zijn de waarde van een 4takt altijd hoger dan een 2takt omdat dat die immer minder toeren maakt (ligt lager in toeren) Overigens heeft het geen zin om de vertanding langer te maken van een fly, of je moet er zeker een 80cc kit eronder hebben zitten voor het vermogen.