AC max pk

RubenPolini

Well-Known Member
ben dit weekend naar de sprint geweest in lint met een booster ac van een vriend van mij hij haalde op de testbank 10.40 pk met mhr replica cilinder enzo. Nu ik heb mijn polini evo 68 12 pen , polini evo uitlaat, polini overange set, polini krukas, polini binnenrotor, 21 carb del orto, membraam enzovoort hjeeft mij 1440 € gekost hoeveel pk ungetuned zou ik kunnen halen ? ik zou hem wel binne steken bij twins om mijn cilinder te tunen en te laten afstellen.
 
Advertisement - register to remove this

er staat op dat ik maximum 16-17 pk kan halen wat best wel voldoende is om het tegen LC op te nemen :p btw welke spruitstuck zou ik best nemen ? Is het de moeite om je blok binne te steken voor je krukas lagers en onsteking te laten plaatsen want ik heb er niet echt de knowhow van en ik vertrouw mijn sleutelende vriendjes voor geen reet met deze dure set
 
Ik ga vanaf 7 augustus echt geld verdienen, dus zal proberen de lat te leggen met AC. Helaas nog weinig ervaring, dus zal nog wel even duren voordat alles goed is afgesteld.
 
momenteel 19,7 pk gecorrigeerd AC ala piaggio. en uncorrected is dat precies 20.0pk en er kan nog meer uit , ik rij met een evo AC , TM24 mikuni vlakschuif , en ga binnenkort naar een 28mm keihin , en inlaat ga ik nog wat mee proberen , zal natuurlijk niet gek veel meer mee te winnen zijn maar ik denk wel dat er boven de 20pk gecorrigeerd mee te halen is...
 
Ja we know, maar opzich is dit wel een leuk topic over algemene scores met een AC cilinder. ik move dit topic naar het algemene gedeelte. (dus bij deze gaat het niet meer alleen maar over minarelli.

gr.
 
cilinder: stage 6 racing vlinderpoort
krukas: stage 6 racing HPC (versterkt)
uitlaat: TEAM 2006
onsteking: hpi 2005
carb: stage 6 28mm pwk (geflowed+gepolijst)
spruitstuk: MHR recht 28mm (EPC/RST tuned)
membraam:malossi vl13 (EPC/RST tuned)
vario: MHR 2000
koppeling: stage 6
koppelingshuis: stage 6 wingcooler
poulies: MHR overrange
vario poulie: stage 6 CNC racingdrive
luchtfilter: stage 6
bougie; denso
bougiekabel: NGK+dop

hiermee heb ik 15.9 pk gehaald. met tunen kan dit zeker meer worden.

ook had ik nog koeling (afgedraaide ventilator)
 
evo ac neos voordat ik hem onder handen heb genomen 19.7 SAE
kijken wat er straks uit komt zetten.

sander RSB heeft het record staan 19.9 SAE

ik hoop volgende maand de evo neos mee te nemen naar easy riders om voor een nieuw record te gaan.
 
suc6 ermee ik ben benieuwd , met wat voor carb had je 19,7pk SEA ??want bij mij had ik het gevoel dat ie nog meer kon geven , dit gaan we natuurlijk proberen , het houdt je van de straat he :)

grt Michael.
 
Ja we know, maar opzich is dit wel een leuk topic over algemene scores met een AC cilinder. ik move dit topic naar het algemene gedeelte. (dus bij deze gaat het niet meer alleen maar over minarelli.

gr.
thnx Wieger , hier is nergens neergezet dat t over mina ging !! dat de eerste reactie toevallig neergezet is door iemand die mina heeft tja :)
 
Back
Top