Piaggio typhoon opvoeren

Koen321

New Member
Hai,

Ik heb een piaggio typhoon die nu 70 gaat. Maar alleen ga ik dus bergje op 50. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik gwn wat meer power krijg, wat sneller optrek en eigenlijk niet harder dan 90 ga. Zonder dat ik dan met de cilinder zit te klooien. Ik weet namelijk van mezelf al dat ik tijdens het inrijden dat ding naar de graftyfus rijd. Ik zat zelf al wel een beetje te denken aan 17,5 mm carb en een powerfilter met een andere uitlaat. Wie kan mij hier meer over vertellen?
 
Advertisement - register to remove this

Powerfilter met standaard cilinder zal nul nut hebben, zal hij eerder slechter door gaan rijden.

Geef eerste even je hele huidige set up door, dan kan men wat gerichter advies geven.
 
Hai,

Ik heb een piaggio typhoon die nu 70 gaat. Maar alleen ga ik dus bergje op 50. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik gwn wat meer power krijg, wat sneller optrek en eigenlijk niet harder dan 90 ga. Zonder dat ik dan met de cilinder zit te klooien. Ik weet namelijk van mezelf al dat ik tijdens het inrijden dat ding naar de graftyfus rijd. Ik zat zelf al wel een beetje te denken aan 17,5 mm carb en een powerfilter met een andere uitlaat. Wie kan mij hier meer over vertellen?
Haal een dr 70 dat Inrijden valt allemaal wel mee. Heb geleerd dat je cillinder bij de eerste start het warmste word….. en je eigenlijk amper hoef in te rijden. Voor t goeie verhaal is er hier wel iemand die t je duidelijk kan uit leggen…

17,5 en een yasuni r
Als je niet wil opvallen haal je ene sito plus
 
Back
Top