Verschil in Koso 32mm carbs?

Status
Not open for further replies.

Wuntke

DDL Tjoening
Hallo,

Ik had een klein vraagje betreft de Koso 32mm carbjes!

Als ik zo rond kijk op het internet zie ik dat de prijzen nogal uiteenlopend zijn!

105,- (http://www.scooterpowershop.nl/koso-32mm-carburateurset-p-400.html)

160,- (http://www.euroscooters.nl/shop/koso-carburateur-p-11967.html)

Nou zei iemand tegen me dat er dus verschil in de carbs zit? Ik weet niet ofdat dit waar is, dus bij deze de vraag!

Is er alleen het verschil in prijs vanwege de inkoop hoeveelheid? Of zit er daadwerkelijk een verschil in beide carbs?

Hoop spoedig reactie te mogen ontvangen!

mvg
Stephan
 
Advertisement - register to remove this

Je hebt er die KOSO erop hebben staan en die SUNWORLD erop hebben staan.

OF hier verschil inzit durf ik je ff niet te vertellen.

Er bestaan ook chrome KOSO carbs, alleen zijn dit imitatie van imitatiecarbs, laat deze lekker hangen dus.
 
Idd dat van Koso en Sunworld had ik ookal gezien.... Iemand zei tegen mij dat die Sunworld meestal duur worden aangeboden oid...

Iemand die me nog meer info kan geven betrefd het grote prijs verschil en eventueel verschil in de Koso vs Sunworld editie van deze carbs?

Alvast bedankt!
 
ik heb zelf 34mm gehad met sunworld. (op me blauw sr destijds) was erg tevreden over deze carburateur.

maar verder weet ik het verschil niet.

maar kan je met je speed niet beter voor een 30mm tmx gaan?32 is denk tegroot hoor :S
 
34 nog beter:D en ja als je het goed doet heb je winst, standaard uit doos zijn het K carbs, je moet wel wat aan de setting doen om het fatsoenlijk aan de loop te krijgen. Ouwe types hebben mijn voorkeur zonder de powerjet.
 
Okay :p

@Tom (of iemand die het weet)
Uhm beide die ik post zijn dan het "nieuwe" type als ik me dan niet vergis Tom?

En aangezien jij het ook wel vast zal weten zit er dan nog verschil in Koso vs Sunworld op de carb??

Zijn die "oude" types nog ergens te krijgen btw??

Bij voorbaad dank :)
 
Ik heb destijds altijd gewerkt met de sunworld carbs en ook wel met het nieuwe type met powerjet, qua setting waren ze allemaal hetzelfde dus. Ouwe types zul je tweedehands zoeken, maar ik zag hier laatst op het forum een 33pwk keihin te koop, als ik een carb nodig zou hebben rond die grootte dan wist ik het wel;)
 
Hmm okay :)

Jah ik had hem ook voorbij zien komen ;) echter zit ik ermee in mijn achterhoofd dat die 32mm nog op mijn Malossi draaibaar past geloof ik (die 34mm al niet meer zonder hem aan te passen) En ik weet dus niet ofdat die 33mm Keihin erop past of dat ik dan idd moet overstappen op een andere inlaatsetje....??
 
Als je het inlaatsetje als moeilijkste ziet zou ik er überhaupt niet aan beginnen.
 
PWK 33 en 35 passen in een malossi draaibaar, voor het mooie iets afdraaien.

Alleen zijn die carburateurs in Europa niet te betalen.
 
@ Tom

Dat zie ik uberhaupt niet als moeilijkste ;) dan komt dit setje gewoon op ons reserve blok zo moeilijk is dta niet ;) Maar als ik kosten kan besparen zal ik dat ook zeker doen :) was meer vanuit dat oogpunt eigenlijk ;)

@ Chris

Okay thanx! Dat zei Maikel idd ookal :)
 
Keihin PWK 33 en 35 zijn gewoon te koop op www.scooter-center.com, prijs ligt net boven de 200,- euro, dus verschilt niet echt met de 28mm PWK versie.

Aan de mods: het is niet mijn bedoeling om te spammen, maar eerder als advies aan mensen die op zoek zijn naar een grote carburateur voor hun sprinter/motorscooter.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top