Aerox startprobleem

yannickaerox

Well-Known Member
Hallo,

ik heb een raar startprobleem met men aerox (2007),
lang mee rondgerede zonder problemen maar toen ineens ::mad:

nu, als je em langer dan een paar uur laat stilstaan en je wilt em dan met elec of kick starten dan draait ie heel effe en dan valt die uit , pas na een hele maraton kicke start hij terug.maar tijdens het rijden heeft hij geen problemen , eens dat je hem in gang gekrege hebt, hem terug stil legt en dan terug start gaat hij vande eerste keer kicke of elektrisch. (btw ik start zonder gas te geven of heel weinig zodat hij niet verzuipt)

(ik dacht misschien dat de vlotterbak stilletjes leegloopt en dat de vlotterkamer dan na een tijd leeggelopen is ---> dan moet je terug naft aanzuige voor hij start (vacüum membraan is het ook niet die is ook al vervange)

heb em hiervoor al binnengedaan bij men plaatselijke yamaha dealer en die kan et ook niet vinde.


weten jullie misschien wat het probleem is ?
alvast bedankt voor dit te lezen

grtz yannick

-:- :p
 
Advertisement - register to remove this

probleem ook gehad.
nieuwe bougie nieuwe membraam nieuwe zuiger cabreteur.
maar mijn probleem was hij zoog geen facuum dus kreeg geen benzine (valse lucht) blok eronder vandaan gehaald en wat bleek? keering los van me krukaslager. krukas ook aardig naar de hoere. dus nieuwe krukas erin nieuwe lagers alle pakkinge vervange en nu rijd ie weer als n zonnetje.;) tip haal je blok onder je brommer vandaan en kijk naar je keering
 
probleem ook gehad.
nieuwe bougie nieuwe membraam nieuwe zuiger cabreteur.
maar mijn probleem was hij zoog geen facuum dus kreeg geen benzine (valse lucht) blok eronder vandaan gehaald en wat bleek? keering los van me krukaslager. krukas ook aardig naar de hoere. dus nieuwe krukas erin nieuwe lagers alle pakkinge vervange en nu rijd ie weer als n zonnetje.;) tip haal je blok onder je brommer vandaan en kijk naar je keering

tnx voor te antwoorde maar heb et denk ik gevonde (lekke vlotterbak) want die is zelf nat langst buiten (was geen water heb geroken was duidelijk naft) de naft liep dus van de vlotterbak over het buisje vande overloop naar benede waardoor leek dat hij gwn langs de overloop lekte , maar heb de vlotterbak nogni vervange heb nog geen tijd gehad xD als het dat dan tochniet zou zijn zal ik eens kijke naar men bourrage ^^ (keerring).
 
Back
Top