Is een technigas silent pro goed op een 70 cc cilinder?

Berendjaap

New Member
Hallo ik heb een vraagje ik heb thuis een zip type 3 staan en ik ben van plan om er een nieuwe setup op te zetten namelijk:
70 cc malosssi sport cilinder
malossi variateur
17,5 mm dellorto carburateur
Ik wil graag een technigas silent pro erop zetten omdat die uitlaat niet zo erg opvalt maar presteerd deze uitlaat een beetje goed op deze setup?
Me top snelheid hoeft niet zo hoog te zijn ik wil hem vooral op trekkracht afstellen
Heeft iemand ervaring met deze uitlaat?
 
Advertisement - register to remove this

Nee technigas is sowieso niet veel soeps, beter een Sito+

Overigens kun je een scooter niet afstellen op optrekken of op topsnelheid. Of je stelt het gewoon goed af of niet. Daar zit een hoop tussenin maar dat maakt meer kapot dan de bedoeling is zeg maar
 
In mijn ervaring is de Silent pro vergelijkbaar met een Sito. Best een prima uitlaat. Ook meteen de enige uitlaat van Tecnigas die ik zou overwegen. De rest ben ik inderdaad ook niet van onder de indruk.
 
Nee technigas is sowieso niet veel soeps, beter een Sito+

Overigens kun je een scooter niet afstellen op optrekken of op topsnelheid. Of je stelt het gewoon goed af of niet. Daar zit een hoop tussenin maar dat maakt meer kapot dan de bedoeling is zeg maar
Nee klopt maar je hebt uitlaten die meer gemaakt zijn voor top snelheid en sommige voor meer koppel daar zit wel verschil tussen.
Post automatically merged:

In mijn ervaring is de Silent pro vergelijkbaar met een Sito. Best een prima uitlaat. Ook meteen de enige uitlaat van Tecnigas die ik zou overwegen. De rest ben ik inderdaad ook niet van onder de indruk.
Oke bedankt voor je reactie ik ga het gewoon proberen en dan kijk ik wel of ik hem erop houd anders ga ik toch voor een sito +
 
Back
Top