Howto mbk booster setup 70cc hoogtoerig

vinni

New Member
ik ben op zoek naar een 70cc setup voor mijn mbk booster

ik heb nu polini speedclutch 3G/
polini speed bel/polini vario/dellerto 17,5 carbu/ yasuni z uitlaat/ std krukas/std onsteking/std spruitstuk/

wat zou ik beste nog steken voor een 70cc hoogtoerige
wil graag wel goeie trek hebbe om te stunten maar ook goeie top speed rond 90 en 100 ook voor dagelijks gebruik wat raden jullie mij het beste aan

en als vast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Ik weet nog dat destijds de Polini 70 W poort op Minarelli verticaal erg goed presteerde. Ik meen, maar dat weet ik niet helemaal zeker dat dit icm met een Gianelli Nardo was.
Standaard krukas (en lagers) is in ieder geval niet aan te raden. Die moet je sowieso vervangen.
 
Een dellorto 21 werkt altijd erg goed.
Doppler heeft wel goede krukassen. Ik zou dan even naar de Endurance kijken met C4 lagers.
 
Een dellorto 21 werkt altijd erg goed.
Doppler heeft wel goede krukassen. Ik zou dan even naar de Endurance kijken met C4 lagers.
en welke uitlaat zou ik beste pake dan een hoogtoerige uitlaat het beste maar welke is dan nu een hoogtoerige ?
 
Athena Racing cilinderkit voor vertikaal draait echt wel serieus toeren.
Ja en een Team Cristofolini voor verticaal ook. Maar als we beetje afgaan op de vraag en het daadwerkelijke doel van Vinni dan is dat niet echt iets wat je dagelijk kan gebruiken of zo ff er onderschroeft. En die Athena is wellicht voor verticaal hoogtoerig maar spectaculair is het nou ook weer niet. Nogmaals beter een horizontaal blok monteren, is echt niet zo'n lastige ingreep als je misschien zou denken
 
Ja en een Team Cristofolini voor verticaal ook. Maar als we beetje afgaan op de vraag en het daadwerkelijke doel van Vinni dan is dat niet echt iets wat je dagelijk kan gebruiken of zo ff er onderschroeft. En die Athena is wellicht voor verticaal hoogtoerig maar spectaculair is het nou ook weer niet. Nogmaals beter een horizontaal blok monteren, is echt niet zo'n lastige ingreep als je misschien zou denken
maar ik zou graag goeie trek wille en top speed ongveer 90 a 100 km peruur welke setup met minarellie vertricaal
 
Back
Top