Scooterspecial Sonic

Status
Not open for further replies.

RonnieB

www.emby.nl
beste lezers :D
dit is mijn projectpagina ;)
& laat gerust een reactie achter met eventuele tips ;)
De foto's worden gemaakt met mijn telefoon sony ericson met een 3.2 cybershot camera...
dus de kwaliteit is niet altijd even goed;)



de sonic;
33ng4z5.jpg


Het blok en toebehoren;
112a9ow.jpg


2mzjvpi.jpg


e6oisz.jpg


2i9l8xw.jpg


Hier de runner & sonic samen;

2nufcx.jpg





Kleine update, ben zaterdag bij EPC geweest, daar het kleine maar toch belangrijke spul nog eventjes snel gehaald,

Onder andere;

V-force
Koelslang
Benzine slang
Benzine Tank
Benzine Kraan
Speciale ring, zodat me Pia koppeling in Minarelli pas
balhoofdlagers Sonic
Reich Waterpomp

2 foto's

Mijn 2 MHR Speed 7t's, Piaggio & Minarelli;

wc0ih0.jpg


Het klein spul;

zmgy7n.jpg



Ook heb ik een PM Naar stefan gestuurd, waar ik heeeeeeeeeeel misschien de C21 van ga overkopen, ik bekijk even hoe het met de centjes zit.
Want dagje EPC heeft mijn beurs totaaaaal niet goed gedaan


tot volgende update!



Ik heb dus de C21 van stefan overgekocht en ook een Aluminium vorkje,
en ga misschien zip type 1 velgje halen. Hier de foto's;​

30ue6vr.jpg

313j5es.jpg

29y4kdu.jpg

Ook alles 'losjes' op het blok gezet, maar moet nog buisje voor achter de vario...​

2afbldw.jpg


vandaag vorkje even afgemaakt;

dqm650.jpg



vandaag zijn wat spulletjes binnengekomen die ik besteld had,

-Karterkap schroefjes
-Kickstart quadrant
-Kickstart veer
-Soft Carbon koelkapje
foto;
296m0cl.jpg



Gister even vork en stuur op het frame gezet.
Alleen nu zit ik met het probleem dat mijn zip2000 met originele band niet past.
Ik krijg dinsdag mijn Zip type 1 met een D'stone bandje, hopen dat die wel past.

2gvkaq9.jpg


rlvma1.jpg


Eind volgende week hoop ik het frame rollend te hebben,
Ik verwacht dinsdag/woensdag mijn ALU achterstaaf.
En ik krijg als alles goed is woensdag mijn zip velg.

Tot dan!


Gister en vandaag nog wat onderdelen binnen gekregen,

Zip type 1 vork met D'stone band;

2nrhpwx.jpg



& de achterstaat die Raymond heeft gemaakt, slechts 111 gram!;

20h1o9x.jpg



Alleen nu heb ik probleem met voorvork, daar moet schijnbaar een 'busje' tussen want band loopt tegen het frame aan.

Hier foto's van het frame en de voorvork;

vcs27t.jpg


ebcx1w.jpg



Ik heb geprobeert met het 'busje' ertussen, hier kun je ook het kleine verschil zien tussen band en kroonstuk;

1zgw09x.jpg



vandaag 18 Graden dus lekker weertje om buiten even aan de scooter te werken,

Vandaag dus de koeling in orde gemaakt;

14johw3.jpg


Uitlaat gemonteerd;

1620eup.jpg


Tank in buddy gemaakt;

23vnvau.jpg


2isyt0.jpg


Snelgas en remhendel zover gemonteerd;

etbfar.jpg



Dit was het Zover, Volgende Update heb ik gebankt!



Blokje is inmiddels opgehaald bij Vasco, Zit op 20,5 pk. Er is maar 2 uurtjes gebankt, maar nog een hoop verbeter punten.

Zoals;
Halfpoelie afdraaien
nieuw type snaar
Keihin

Maar dat komt misschien later nog, eerst tijd voor Zandvoort!!
Frame staat inmiddels ook in de lak en zal waarschijnlijk na Zandvoort na de coater gaan voor een mooier lakje..

Hier nog de grafiek;

dlrthj.jpg



Kwam binnen met 16.4 en vertrok dus met 20.5..
Maar mijn grafiekje is een beetje smerig geworden..:(


Zandvoort;

Hok wilde zaterdag niet lopen, zondag liep die wel, maar toen werd de wedstrijd afgelast!
Dus tot nu toe weet ik geen tijd.

2b1x8l.jpg


a24tqg.jpg




Vandaag nog eens een avondje gesleuteld. Het blok wat ik nu eronder heb, het jst blok, gaat als het goed is woensdag de deur uit. Hiervoor is al een ander blokje in de plaats gekomen,



Cilinder EPC/RST getuned

karter HJ tuned



Als alles goed is gaat het blok woensdag naar EPC om het in elkaar te zetten, maar ben aan het twijfelen om SD te gaan rijden en dus alles door EPC laat tune.

Heb trouwens al een SD blok liggen met velg, moet alleen gekotterd en getuned worden!



En trouwens, mijn frame is nu erg bagger gespoten maar zodra het vermogen er is worden als eerste de velgen bewerkt en daarna zal alles gepoedercoat worden ;)



Hier nog foto's ;



2ahh6wk.jpg




sgo9ac.jpg




2ykfcd5.jpg




29zamps.jpg





i1wp6h.jpg


rswgsg.jpg



Scooter dus opgebouwd voor Sluiskil, daar eenmaal zaterdag aangekomen, echt niet geslapen met die idooot in mun tent! Heeft tot 3 uur liggen schreeuwen 8P ... en om half 5 begon de andere

insjrieve.. keure!!! |(

Maargoed, naar het rennerskwartier gereden daar alles uitgestald en begonnen met beunen.
De kickstarter liep aan, dus schijfjes tussen karterkap en blok gezet toen andere sproeier en kunnen gaan rijden.
Eerst run 10.0 dat was met 40 graden.
Toen wat kouder geprobeerd zo rond de 36 toen 8.8
Daarna steeds onder de 30 graden en daarmee 2x 7.9 gereden met 0.2 reactie. Het doel van onder de 8 is dus gelukt.

En Thinuz boeken is dus ook meteen gelukt +pippi+

Maargoed hoop voor de volgende keer gebankt te hebben en proberen rond de 7.xx te rijden.

en hopen dat ik wat betere foto's vind dan dit! :+

4q6hq8.jpg


29cqgdh.jpg





Ik moet ook eens gaan banken, wil toch echt rond de 7/7.5 gaan rijden.​

Maar hier nog foto's ;​

155i58m.jpg

5e6eye.jpg

wckewg.jpg

24mercz.jpg

28wpb35.jpg

mmu1yo.jpg


Sonic gaat weer beetje verandere, komt nieuwe radiateur op.
Een grotere, want op de 150m verschilde hij al 10 á 15 graden, ik hou hem verschil liever zo klein mogelijk want rond de 30 graden loopt mijn blokje gewoon het beste.
Ook komt er nog een HGS Flens op te zitten.

Ook heb ik een Beta achtervelg gekocht, deze gaat Robin als het goed is voor me uitfrezen en afdraaien.

En tenslotte, ik ga een dagje banken. Ditmaal bij EPC. Zaterdag de 13e ga ik smorgens banken en dan hopelijk Hengelo wat betere tijden rijden!


Het banken van zaterdag gaat niet door, en ga nu vrijdag banken.
Dus vandaaag de fiets een beetje schoongemaakt enz. Ook uitlaatje lichtelijk gepolijst en hopelijk verkleurd hij mooi op de bank.

Hier nog 3 foto's ; excuseer me voor de slechte kwaliteit is weer met de telefoon...

15xlr2f.jpg


16a8y05.jpg


2hrfk0x.jpg


En ten slotte de Karsemeijer/Yasuni flens ;

2jirsy.jpg



Scootertje is vandaag op de bank geweest.
Ben niet helemaal tevreden, hij verliest ergens vermogen op het begin.
Maar aan de overbrenging lag het niet, We hebben nieuwe halfpoelie gemonteerd.
Ook een andere V-snaar en poelies, koppeling, koppelingshuis maar dat maakte geen verschil.
Toch wat winst gemaakt. van 19pk naar 22.
Hier de Grafiek en nog een foto ;

aeumub.jpg


En natuurlijk een lekker wazige foto zoals gewoonlijk de laatste tijd;

2gv1yf5.jpg


Zeker, zeker, vandaag de Sonic nog een beetje afgemaakt met wat stickertjes.
En even een paar runs gereden samen met Hecky, sonic loopt vrij goed moet ik zeggen. Nog wat foto's ..

sxln4g.jpg


qoyp0j.jpg


2vhskdz.jpg


Dit keer in wat betere kwaliteit..

De update van Hengelo, ik was benieuwd wat de tijden zouden worden na het banken. Zelf ging ik voor 7.5, dit lukde al in de eerste run 7.54 en ik ging steeds sneller 7.4 daarna 2x valse start en 1x 7.18 met 0,1 reactie.

Meer dan tevreden dus. Alleen jammer dat ik in het begin nog wat last had van wheelspin. Maar hier foto's ;

Hier onderweg, waar thinuz nog een vloerpizza is aant make controlere ik en hecky de scooters even ;

mkdt3o.jpg


Deze van SBO zelf vind ik persoonlijk het mooiste ;

2n9yeed.jpg


Kamp limburg bij keuring ;

1zbb7kk.jpg


w8vvjq.jpg


sqtwk0.jpg


2ezu1zd.jpg


vnl98y.jpg


20gzhbp.jpg


dbiqo3.jpg


30rxpav.jpg


1p9ykl.jpg


vd38fk.jpg


2mnf85c.jpg


nqyetu.jpg


dop8jc.jpg


ztxliv.jpg


nofsza.jpg


2eq4dxt.jpg


24x4fpd.jpg


2vb4hoi.jpg


oa9ikz.jpg




Hier 2 foto's van hoe hij er nu weer bijstaat ;

24q4ztv.jpg


aey59j.jpg



[ame="http://www.youtube.com/watch?v=mT0KPi4Wp9I"]YouTube - Fratsen op de snelweg[/ame]



Vandaag me weer bezig gehouden met het 'verlichten' dit keer moest de karterkap eraan geloven. Let niet op hoe alles getekent was dit moest van de leraar.

2agm6gj.jpg


120pmaf.jpg


16nww2.jpg




Nou vandaag een vrije dag, dus smiddags begonnen met beune !

De scooter is al bijna klaar voor Kloosterzande en vandaag weer de nodige dingen verandert zoals ;
-nieuw zadel
-nieuw tankje
-gaten in het carter geboord
-Nieuwe radiateur
-nieuwe clamp
en nog wat kleine zooi, hier maar meteen de foto's ;

2q034mp.jpg


2s97wh4.jpg


141i3gk.jpg


2sb02t3.jpg


2jcyakh.jpg



Update van Kloosterzande !

Nog een keertje, want internet viel me net uit ! |(

Maargoed, we gingen zaterdag avond vol goede moed richting Zeeland om daar leuke sprintjes te trekken, zelf hoopde ik rond de 7.00 te rijden aangezien ik na de 7.18 veel gewichtbesparing heb ik gedaan.

Eerste run was een 7.3 en dat was meteen de snelste hij wilde daarna niet meer sneller dan 7.5 en 7.7 ...

Maar goed, toch veel plezier gehad. Vooral zaterdagnacht ! :D

Hier nog wat foto's ;

21jvr87.jpg


2mnng41.jpg


qnqzgy.jpg


ousl6b.jpg


33kpx4z.jpg


2i1mfps.jpg


15etkk.jpg


rr58oo.jpg


& de snelste tijd ;


1213l8p.jpg



Een kleine update...

Het velgje zit erop, Scheelt zo een 1.5 kg tegenover eerst.
Heb ook maar een nieuw schijfje gekocht...
Verder niet veel interessants, maar zo zal die erbij staan in Heerenveen...

Velgen zijn zelf afgedraaid, niet zozeer om het gewicht, maar gewoon om te kijken of ik het kon. En het resultaat :

ev6h3n.jpg


30siqa8.jpg


rbl89t.jpg


10rn86s.jpg


Hier met de al flink geroeste C21 ;

29mrcdx.jpg


Ook wat tape voor de luchtfilter gedaan om te kijken of hierdoor de tijden slechter waren ;

einiwn.jpg


En de sonic zoals die er nu bijstaat ;

faasfs.jpg


Foto loze update ...


Gisteren even langs epc geweest voor een sonic carter die ze op voorraad hadden, die ga ik daar laten tunen en andere vertanding inleggen.

Het blok krijg ik over een paar weken terug, dan zal ik de cilinder en de rest erheen brengen en zal de cilinder nog enkele aanpassingen krijgen.

Ook ga ik met een 85mm as rijden, deze zal er na verloop van tijd ook worden ingepropt. Hiermee hoop ik aan de start te staan in Nijmegen.

Na Lemelervelg zal er ook worden gebankt met het nieuwe blok.

Verder ben ik nog opzoek naar een sonic velg & karterkap.
mag beide vanalles aangefreest/afgedraaid/ gaten in geboord...

Als iemand dit mee kan nemen naar de eerst volgende meeting, dat zou ideaal zijn !


Gisteren dus 'SBO Heerenveen'. Zaterdag al vertrokken en dus gaan kamperen bij de boer. We kwamen daar aan zagen we date we de enigste op de camping waren. Maargoed, toen maar iets in de buurt verderop gaan eten, dichtsbijzijnde frituur was 6km verderop. Daar wat gegeten kwamen we terug. Was er nog een auto bijgekomen.

Ook mensen van de SBO dus, daar een gezellige avond meegehad en de dag erna maar vroeg begonnen met opruimen en richting heerenveen gereden.

Daar eenmaal aangekomen alles uitgeladen, en meteen wat nieuwe spullen gekocht & gekregen.

-Nieuwe velg
-Nieuwe karterkap
-Nieuwe band
-Nieuw karter(bedankt ritchie)

Maargoed, toen maar gaan inschrijven en laten keuren ging allemaal prima.
Toen de scooter op de weegschaal gezet 46kg ik dacht netjes. Rij ik hem een stukje naar voren op de weegschaal 43kg ? Hmmm....
Maargoed, toen gaan omkleden en klaar voor te rijden. Na Hengelo was ik niet meer aan de 7.18 gekomen. En in Heerenveen meteen 7.14 met een reactie van een opa.

Daarna nog een paar runs gemaakt waaronder 3 valse starts, toen werd ik wat kwaad.
En daarna kwam de run van de dag. Een 6.913 met 0.00 reactie.... Mijn dag kon niet meer kapot want ik zat onder de 7 !!!!
En om 12:00 stond ik 15e algemeen. Daarna niet meer onder de 7 gereden alleen 7.04 en een hoop valse starts. OM 15:00 was ik een aantal plekken gezakt en stond ik 20e algemeen. en om 16:00 nog een pek gezakt. Hierdoor zou ik mer net in de finale staan of net niet.

Het was dus net niet, 1 van de kroesjes was 0.01Sec sneller dan mij en mocht ik helaas geen finales rijden. Helaas geen eerste finales voor mij maar wel een grote vooruitgang kwa tijd en plaats. Mijn beste plaats was tot nu toe 12e @ hengelo.
En ben toch 9e geworden @ heerenveen.

Deze week hopen dat ik nog vrij krijg zaterdag, anders schroef ik hem uit elkaar en gaat het blok nog eens richting EPC.

De foto's ;

w1301t.jpg


vs. Doom
14ujczt.jpg


Van de trotse vader:p
2qno8t0.jpg


2ega6av.jpg


50sm12.jpg


Hier stond ik nog 15e

25psqs9.jpg


& tenslotte mijn brommert en die van Ruud op de kar.
2yzkbk9.jpg


[ame="http://www.youtube.com/watch?v=igvCwr8jhrU"]YouTube - SBO Heerenveen[/ame]


Ik heb nog een foto gevonden van Heerenveen.

35brr4x.jpg


en vandaag ben ik verder gegaan aan mijn voorvelg, we kwamen erachter de pootjes niet over langs waren, dus dat even verholpen en nog even mijn velg afgedraait en nog wat gaatjes geboord. Foto's ;

kvyoi.jpg


15rec78.jpg


28p2c5.jpg


Ik zal ook maar meteen mijn update doen,
Vandaag waren we vroeg aanwezig waardoor ik met Jorn en Ruud heb helpen opzetten voor de sprint. Toen bleek dat het tijdsysteem het niet deed. Toen maar wachten tot we wat meer nieuws krijgen, en onder het wachten wilde ik gaan leunen op het dranghak, opeens krijg ik me een steek in mijn hand, ik schrok, keek snel naar mijn hand vloog daar een bij uit. Ik kijk naar de handpalm, daar zat een angel. Verdomme, gestoken dus.... Angel eruit getrokken gif eruit gezogen een zalfje erop en wat tape erom heen zodat mijn handschoen niet vies werd en ik was weer startklaar.

En pas rond half 12 mochten we dan starten zonder tijdmeting. Omdat ik vrij vooraan stond ik 1 run gedaan, maar al 20 meter voor het eind gas los. Scooter in het rennerskwartier gezet en maar gaan kijken.

Dat begon te vervelen, dus weer in de rij. Toen was ik bijna aan de beurt, gingen ze nog 1 ding proberen te doen met de tijdmeting. Dat was gelukt tijdsmeting deed het weer. Gelukkig .... helaas werd niet voor punten gereden maar we kregen tenminste een tijd. Eerst run reactie van 0.04 en tijd van 7.04. Viel me een beetje tegen vooral omdat ik te warm was gestart zo rond de 37 graden.

Toen run 2, thanks to wallie en stefan (De 2 tuinmannen) de temperatuur van de cilinder onder de 30graden gekregen dankzij hun bloemenspuit met water. Nu kon ik starten met ongeveer 30 graden. Even Burnen reactie ongebekend, maar meteen 6.90.
Ik blij, ik kon vandaag 6.8x rijden. Dus nog maar een poging wagen.

Poging 3, Nog kouder probere te starten want na vorige run zat ik bij burnen al weer op 34 graden. Nu beetje geburnt en niet volgas. Reactie was goed, maar wheelspin waar je niet goed van werd. Dus een run van ong 10 sec. gereden. Ik vond het wel goed voor vandaag, er waren geen punten te krijgen. Mijn tijd weer verbeterd. En 6 liter vocht weggezweet. Dus maar gaan chillen bij de tent. Hier nog wat foto's ;


Even wegen, 108kg startklaar
28hiss0.jpg


En het wachten met Ruud en Tom.
24ymhkm.jpg


Wachten in het rennerskwartier, met GIGA sleutel in mijn hand.
f441fb.jpg


De wachtrij vanaf de vrachtwagen waar mun pa was opgeklommen.

20jh11e.jpg



25f2aue.jpg


714ims.jpg


En omdat het zo warm was de nodige blikjes drank gehaald.

4sd6w2.jpg


Vs. Doom ;

2nbrdcp.jpg


2rdc6r4.jpg


Ten slotte alle beuners compleet in beuninge :+

35lz3ps.jpg


Dit was even voor een tijdje mijn updates, ik ga morgen mijn scooter helemaal uit elkaar halen er zal nog veel worden aangepast voor Nijmegen, daar hoop ik voor mijn eerste keer omloop te rijden. Tot dan!


Sneakpreview van Nijmegen ;

v5gxzq.jpg


246nimr.jpg


Meer volgt pas na het banken.


Vandaag weer eens een update.
Druk bezig geweest met het frame en de velgen. Hopelijk krijg ik morgen mijn blok terug en kan ik hem startklaar maken.

Ook heeft Stefan mij geholpen met gaten boren, nogmaals dank hiervoor.

1znbmds.jpg


oksisw.jpg


En daarna begin je met opbouwen. Dus....
Men neemt een frame ;

a1j05j.jpg


men neemt wat onderdelen ;

dheq6b.jpg


Men neemt een boor, vijl, karterkap en een hoop energie ;

108fbwm.jpg


En je boort nog meer gaatjes ;

259cv2o.jpg


dz9r7m.jpg


En als laatste nog wat blanke lak over de verse velgjes ;

2cnk486.jpg


nog wat foto's.
eg3c5g.jpg


28icoc1.jpg


156964k.jpg




weer een update. Zal waarschijnlijk de laatste zijn voor dit weekend. Morgen snel even naar EPC op de bank. De scooter heeft vanavond al goed kunnen inlopen. Morgen gaan we eerst nog wat testen en daarna zorgen dat het vermogen goed terecht komt. Verder heb ik vandaag een nieuwe js-uitlaat beugel binnengekregen. Ik had eigenlijk een lichtgewicht beugel verwacht. Maar kreeg de RVS. Dit scheelde nog 24 gram met de originele. En ook de velg terug gekregen van EPC. Maar die monteren we morgen pas na het banken.

Voor de rest weer de gebruikelijke foto's ;

fbbwo2.jpg


r1c268.jpg


212tqno.jpg


3038sd3.jpg


25fhf21.jpg



Bij deze dan ook in één keer het verslag van het weekend.

Zaterdag middag gaan banken bij EPC, begint met 19.7 pk. Na wat rollen/sproeiertjes te veranderd hebben kwamen we constant op 21.5 maar wel met een strakkere lijn dan met de 22.3. Dus goed, ding van de bank gehaalt en mee naar huis gebracht.

Ook de Carbon Jog bij EPC meegenomen en thuis nog de SR van hecky gaan opladen snel douche en eten en vertrekken maar. Die avond naar de camping gereden, was goed gezellig met de mannen van De Wit. Was laat geworden maar maakde niks uit.
7 Uur ging de wekker af tent ingeladen en weer vertrokken. Waren vrij vroeg daar dus nog ruimte zat. Auto's neergezet en scooters uitgeladen.

Toen door naar de inschrijving en keuring, keuring moest ik 2x doen vanwege balhoofdspeling. Goed dan maar naar de wedstrijden. Ik reed de eerste runs met mijn originele Sonic velg met een ML50. Eerste run voelde de sonic goed fel aan(niet opgereden na het banken) Dus ik de koppeling goed laten pakken. Breekt mijn zadel over. Dit dus moeten verhelpen samen met pa. Goed verder rijder dan maar en zien wat er gebeyrt, dus run 2 oed burnen en vertrekken maar. Snelste tijd was hierbij een 7.13

Toen nog een Run tegen Doom dit resulteerde in een 7.2 met 0.03 reactie.
In de pauze het velgje overgezet, Eerst wilde ik proberen met een originele velg met een Deestone band. Maar om de 1 of andere reden was deze sonic velg anders als de mijne en pasde hij niet. Dus toen de afgedraaide velg met tt92 erop gezet en die pasde wel. Dit geborgt en gaan rijden maar. Nog nooit gereden met dit velgje, dus had geen idee wat dit ging doen. Velgje hield het gelukkig maar mijn tijden bleven steken rond de 7.2.

Helaas niet onder de 7 kunnen rijden, maar dat hoefde ook niet echt.
Als hij het volgend seizoen maar gaat doen.

Ik vind dat ik eigenlijk al mijn doelstelling heb behaalt wat ik stelde dit seizoen.

-Mooi framepje, laatste meeting nog alles netjes gemaakt:p
-Onder de 8 rijden, is gelukt zelfs onder de 7. Snelste tijd was een 6.90 en zonder reactie een 6.88
-Zoveel mogelijk meetings aanwezig, gelukt alles aanwezig! Alleen Zandvoort niet kunnen rijden.

Heb het heel gezellig gehad dit seizoen, met kamp Limburg natuurlijk het meeste !
Maar de rest van de rijders heb ik ook goed kunnen lachen, zoals het hoort.

Ik zal hier meteen mijn plannen zetten voor volgend jaar.

-Hok moet minimaal 22pk hebben.
-Ik wil Scooter70 gaan rijden met een Sonic
-Onder de 7 rijden
-Als het 'even' meezit minstens 1 bekertje mee naar huis nemen
-Zowiezo Top15.

Dus deze winter word er niet stilgezeten. Maar word er hard aan een nieuwe sonic gewerkt.

bijdeze, tot volgend seizoen ! En geniet maar even van de foto's.

29orbrn.jpg


16hm069.jpg


2808ly0.jpg


14dmuet.jpg


16m3xb5.jpg


2ajvuko.jpg


v7gxmr.jpg


o5cgsw.jpg


Update ;

Gister avond de hefbrug van Martijn overgekocht, dus deze moest natuurlijk vandaag getest worden. Dus de sonic maaar heeeeeeelemaaal uit elkaar gehaald. En de flex het frame ingejaagd.

Op de brug;
4s056t.jpg


Half uurtje later ;

24vofwk.jpg


De uitlaat hong er dit seizoen zo bij ;

b8k9oz.jpg


Deze word ongeveer verlaagd tot zo ;

2h4me78.jpg


Achterkant kaal ;

4qjtp5.jpg


De zooi die eraf is;

281ugsn.jpg


Zo staat het er nu bij ;

34j4qd4.jpg



Ook heb ik een AIM teller aangeschaft, hier heb ik geen foto van. Verder ben ik nog steeds aan het sparen voor de Voorvork en de onderlangse ophanging.

En daarna zal ik snel gebankt worden.



_______________________________________________________





Bedankjes;

Smederij Boon,
Frijns Industrial Group,
EPC/RST,
www.vas-co.nl

en mijn broer, die overal met me heenrijd!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Eerst zeg je dat je nooit meer naar EPC gaat omdat ze slecht afstellen en nu laat je alles tunen door hun:?


Omdat dat mijn straatscooter was, en omdat ze in iedere scooter dezelfde rollen/trekveren en shzzle gooien.

En bij de sprinter er iets meer aandacht aan geven ;)
en ze horen toch bij de beste tuners van nederland...
 
ja vind ik ook een beetje vreemd.
maar wat waren je klachten dan over epc bij je speedfight?
verder veel succes iig:) als je het een beetje netjes aanpakt, word het een leuk ding:)

edit: zie het nu hierboven staan, maar ben het niet eens met wat je zegt, maarja jouwn mening.
 
ja vind ik ook een beetje vreemd.
maar wat waren je klachten dan over epc bij je speedfight?
verder veel succes iig:) als je het een beetje netjes aanpakt, word het een leuk ding:)

edit: zie het nu hierboven staan, maar ben het niet eens met wat je zegt, maarja jouwn mening.


bedankt;

en na een weer had hij een super dikke begin dip,
terwijl ik er niet was aangeweest.
Maar dat had hij daarna ook bij een andere scooter zaak dus heb hem zelf maar afgesteld;)




edit;

weet niet op jij ook daar iets hebt laten afstellen?
 
die stukken uit je frame achter vind ik wel beetje te ver maar goed,
verder ben benieuwd wat het gaat brengen
 
ja ik heb wel vaker wat laten afstellen bij epc ja, en heb er zelf geen klachten over, en ook nog nooit echt klachten gehoord over epc gehoord over afstel werkzaamheden. maarja, daar zullen we niet over gaan praten in jouwn topic:)

veel succes verder, en ik zal je vast tegenkomen bij sbo.
 
ja ik heb wel vaker wat laten afstellen bij epc ja, en heb er zelf geen klachten over, en ook nog nooit echt klachten gehoord over epc gehoord over afstel werkzaamheden. maarja, daar zullen we niet over gaan praten in jouwn topic:)

veel succes verder, en ik zal je vast tegenkomen bij sbo.


thanks, en nogmaal het was niet alleen bij EPC, maar ook bij plaatselijke scooterboer.

Het lag aan de drukveer, die was te kort schijnbaar!
Maar dat kunnen zei ook niet weten denk ik ;)
 
Pagina kan een heel stuk netter! 3/4 is bullshit over vroegere scooters en dergelijke. Beter kijk je eens naar mooi opgebouwde pagina's.

Vind het verder ook vreemd dat je nu naar epc gaat en ze eerst zwart staat te maken maar goed...

Succes verder!
 
Leuk projectje.. Je pakt het imo alleen totaal verkeerd aan..

Maak het even schoon om te beginnen... Als je aangewichtsbesparing bezig bent, waarom dan je kappen polyesteren en plamuren? Of komen deze kappen er niet meer op ?


EPC Verhaal; Als de scooter goed liep toen je hem terug kreeg hebben ze dus gewoon goed werk geleverd. Loopt hij na een week klote doe jij hoogstwaarschijnlijk iets verkeerd of je onderdelen zijn niet goed?

En ik zie idd 4 scootersvoorbij komen :+ verder wel leuk projectje zo met die velgen e.d. en idd dat frame ziet er wel weer kamikaze uit :+
 
eey de sr ziet er egt well chill uit op jou foto's maarja je moet nog ff bijwerken dat je een speed gekocht hebt
hopelijk hoef ik niet meer lang te wachten op mun startmoment
woensdag ff bij huisarts langs voor te vrage voor keuring dan kunne we die papieren weer opsturen hebbe we teminste inschrijving geregeld
 
Ik heb al een paar aanpassingen eraan gedaan!
ga morgen verder!


Edit/

Ik vind het goed zo! als je nog wat ziet dan leestekens van SF meld het dan maar!
 
Last edited:
kamikaze valt wel mee hoor heb met zoeits het hele seizoen gereden zelfs nog meer weg en nix aan de hand dus gewoon gassen met die zooi:D

(vraag maar aan wallie en jan die weten ut wel:p)

suc6 der verder mee
 
kamikaze valt wel mee hoor heb met zoeits het hele seizoen gereden zelfs nog meer weg en nix aan de hand dus gewoon gassen met die zooi:D

(vraag maar aan wallie en jan die weten ut wel:p)

suc6 der verder mee


danku, danku,

maar ben nog aan het twijfelen of ik met dit frame doorga,
of ik überhaupt met de runner doorga, mischien toch zip of scooterspecial.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top